Sibel_72 sinir 25 mm ama daha önce kayıplarıniz olduğu için serklaj yapmalarını gerekir herhangi enfenksiyon ya da kasılma falan gibi durumlar yoksa. Serklaj yapmiyorlarsa progestan kullanman ve sürekli yatman lazım temizlik yapmayı bırak hastane dışında dışarı çıkma. Yürüme. Bol bol su iç günde 4lt ye yakın. Zaten 21. Haftaya gelmişsin serklajli da en geç 25 e kadar yapıyorlar çünkü sonrası riskli oluyor. Benimde 17. Haftadan beri kısa 23 mm serklaj yapılamadı çünkü kasılmalarim var dediğim seyleri yaparak ve progestanla 33+3 oldum çok şükür. 29. Haftadan beri 18mm e düştü ve 2cm acilmam oldu ama gene de çok şükür 33 oldum. Sende dediklerimi yap kısalık sadece dinlenmeyle önlem alınacak bir şey. Başka bir çocuğun da yok sanırım yani ilgilenmen gerekn kimse yok o yüzden oturma da hep uzan yat