Yagmurseyhan Kızlar 38+2 deyim bebeğimin bacak boyu 1 hafta geriden geliyor doktorum moralimi bozuyor sürekli her gittiğimde bir hafta geriden geliyor bilmem ne diyor yaşayan var mı bu durumu
Ershnt Yagmurseyhan merhaba aynı sorundan bende hastaneye yattım başka doktor baktı 3 hafta gerilik var dedi beynimden vuruldum perinatologa gittim 2hafta dedi direk risklerden bahsetti amniyo sentezi reddettim doğum yaptınız mı bebeğiniz nasıl o kadar çok korkuyorum ki bebeye 40 dan sonra genetik test yaptırabiliriz dedi perionatolog