Benim açlığım hep normal 75 85 arası ama yüklemede ne yazıkki yüksek çıktı. Sonra tokluk şekerlerim hep sınırın üstünde şuan hastanede yatıyorum. Düzene sokulması şart. Açlık çoğu kişide normaldir. Doktor önemsiz davranmış. Ben hiç kilo almamıştım ama çıktı işte