Kızlar ben şuan son adetime göre 35 haftalık oldum ama başı ve gövdesi 33 hafta bacakları 35 haftalık çıkıyor ve kilosu 2200 bu haftalarda bebeğinizin kilosu kaçtı ve doktor bu şekilde normal doğum yapmazsın dedi ve sezeryana gün verdi o an sormak aklıma gelmedi neden normal yapamam bilgisi olan var mı bebeğim doğunca küveze girer mi kafam çok karıştı başına böyle bişey gelen varsa yazarsa sevinirim