Hafif lekelenme falan da oluyor ya kızlar. Namaz kılıyorum normalde, Bugün es geçeyim dedim ne olur ne olmaz ama içim hiç rahat değil ikindi vaktine yetişmek istiyorum. Gusul alıp mı namaz kılayım? Yoksa lekelenme falan sorun olmaz direk abdest alıp da Kılayım mı? Yoksa gerçekten opu sonrası banyo falan yasak mı? Niye yasak olsun ama bilemedim doktora sormayı unuttum