Kızlar serklajlıyım ilk düşüğümde hiç sancı kasılma hissetmedim ayırt edemıyorum suan ıkıncı hamılelıgım.
- Haftadayım sol bel boşluğuma agrı girdi
Kasıklarımda bırsey yok ama .
İğne batar gibi girip cıkıyor sancı
Nedir bu acaba doktora gitmem gerekir mi
Serklajlı oldugumdan korkuyorum da sancıysa diye
Son bir aydır az ama düzenli ufak hissetmediğim sancılar cıkıyordu nst de