Demmet GizemKadirr asla heycanlı değil aksine merakliyim 😅 salı günü beni nelerin beklediğini bilmeden büyük bir boşlukta gibiyim
GizemKadirr Demmet bizim 2. Oldugu icin basima gelcekleri biliyorum. Ama Benim stresimde 2 cocuklu hayat nasıl olcak düşüncesi 😁
GizemKadirr Yldzzz16 kac hafta oluyosunuz. Bizimde 10 du normalde ama ben biraz aceleci davrandim tarihten sebep 🙈☺️
GizemKadirr Eftelyaatasoy benim ilk doğumum sağlık sebebiyle sezeryandı. O yüzden buda sezeryan olcak 🙃
Edaozmen GizemKadirr bizde burdayız 😍 ikinci sezaryenim olacak 38+3 e denk geliyor, heyecanla salıyı bekliyorum 😍
GizemKadirr Edaozmen saglicakla kavusalim insallah biz biraz erken davraniyoruz 😁 normalde 38 de 10 haziranda olcaktik. Hersey yolunda olunca biraz öne cektik 😁🙈
GizemKadirr Demmet her ne olursa olsun sonunda dünyalar sizin olduğu icin hic stres yapmayın hersey cok guzel gecsin. Rabbim tüm dogum yapacaklara hayırlı dogumlar nasip etsin insalah 🥰🙏🏻