Serapp777 evet evet hemşireler emzirme danışmanları yardımcı oluyor ama işte can acısı ile herkesi kovası geliyor insanın. O yüzden en güzeli önce ucunu lansinoh gibi bir kremle yağla, makinada açıldıkça kanamasın, sonra 15 20 dk sağ, meme ucu çıkınca da bebeğe ver. Biberon ile beslemek istemezsen de ilk hafta şırınga ile besleyebilirsin bebeği, alışmaz korkma. Meme ucu çıktıktan sonra en kral mamadan bile kolaylık. Süt hep memede, çıkar emzir 😂