Elvn Ben İstanbul’da yaşıyorum ve doğum yaptım bile 1 ay oldu ama yaz ayında yazlığımız Balıkesir’de olduğu için Alaaddin beye gittim şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım hem kendisi çok iyi hem de ultrasonu çok iyi ama arkadaşlarında dediği gibi biraz beklersiniz randevular aksayabiliyor 😊