14+6 günlük hamileyim 23.05.2023 te ağrım olduğu için doktora gittim idral tahlili yaptı enfeksiyon çıktı Urocare 3g 1 şase ilaç verdi bana bir günlük toz akşam içiliyor. Şimdi tekrardan ağrım oluyor ve hafiften yanmam oluyor günde 3 lt su içiyorum suya biraz şirke katıp taharet ediyorum ama az da olsa yanmam var. Enfeksiyonu olanlar nasıl geçirdiniz yazarsanız sevinirim.😭