7 kere başvuru yaptım hepsi red geldi. Ben çalışmıyorum eşim asgari alıyor ama ne hikmettir ki inatla bize çıkmıyor. Bende inat ettim. Mültecilere daha bebek gelmeden çeyizler hazırlanıyor ben senelerdir çalışan şuan desteğe ihtiyacı olan vergisine veren bir vatandaş olarak en yardıma ihtiyacım olduğu dönemde alamıyorum. Zaten beni sinirlendiren de bu. Neye istinaden red verdiniz diye sordum sebebini merak ettiğim işin yönetmelik gereği diye bir cevap aldım. ISODEM e yönlendiriyorlar ISODEM biz vermiyoruz diyor. Ne arabamız ne evimiz var üstümüze ama inatla çıkmıyor.