Similay Tsh 2,928 Serbest t3 2,88 Serbest t4 1 Değerlerim normal gözüküyor ama doktorum tiroidin yavaş çalışıyor dahiliye göster dedi korktum size var mı bir sorun anlayan çıkar mı
Minnakkurabiyeveannesi27 Similay kuzum genelde Doktorlar 2,5′un üzerine çıkınca biraz endişe duyuyorlar çünkü bebekte gelişim geriliğine sebep oluyor bir dahiliyeye görün her ihtimale karşı
gozkarag Similay kuzum bebek senin tirodini kullanıyo bişi olmaz korkma ben de gebelik boyunca tiroid ilacı kullandım bebeğinki oluşunca benimki normale döndü. Benm değerlerimde aşağı yukarı öyleydi bu arada görün doktora sıkıntı yapma 💙
Similay Çok teşekkür ederm hepinize😘 17 haftalık hamileyim zaten ama korktum doktor dahiliyeye göster yavaş çalışıyo diyince
Sareee39 Similay hiç korkma canım ben tsh 7 ile hamile kaldım benimde çok az çalışıyor ve sonra 14.58 e yükseldi düzenli ilaç kullanıyorum 4 e düşürdüler bu şekil devam ediyor doktorum 3 altı normal demişti ve senin değerlerin çok normal
Bugriiissss Bende 10 küsür bi yükselmeyle başlamıştım. Şuan 33 haftadayız her ay düzenli kontrole gittim. İlk 50 lik ilaç başladı şimdi 75 e çıkardı şuan değerim 1 küsür falan. Kontrol altında tutmakta fayda var her ay dahiliyeye gitmelisiniz ama korkup panik yapmanıza gerek yok ☺️