Ben çatı muayenesi için burada yazılanları okumuştum kimisi olumlu kimisi olumsuzdu. 37+6 da çatı muayenesi yapıldı abartıldığı kadar bir şey yokmuş. Kimisinin muayeneden sonra kanaması da geliyormuş benim o da gelmedi. İllaki insan kendini kasıyor ama saniyelik süren bir olay hemen bitiyor 😇