Merhaba kızlar bugün 36+1 olduk kontrolümüz vardı bugün bebeğimin plasentasında yaşlanma olmuş. Kilosu 2300 gram haftaya almam lazım dedi doktor. İçerde yeterince beslenemiyo dedi. Bu durumu yaşayıp sağlıkla bebeğine kavuşan var mı? Morale çok ihtiyacım var🥺🙏🏻