Fts40_10 Merhabalar,37+6 dayım,5 Haziran için sezaryen randevum var ama bugün biraz sancım çıktı ve muayeneden sonra rahim ağzı yumuşamış dedi ebe.Rahim ağzı yumuşamasından ne kadar sonra doğum olur ?Bilen var mı ?
Senbenimmucizem Fts40_10 konuyla alakasız ama alttan muayene de mi çıkıyor yoksa ultrason da anlaşılır mı benm de kadılmam oluyor çok Dr.söylüyrm normal diyor boy kg bakıp gönderiyor 24 haftalık daha
Smlaa Fts40_10 benim bildiğim çok uzun surmuyo ve kolay oluyo doğum eğer bı sağlık sorjnun yok sa normal doğuma alirlar
Fts40_10 Smlaa ben normal doğum istemiyorum,umarım pazartesiye kadar bekler telaşa kapılmadan sezaryen olurum