PelinAykut Merhaba güzel anneler 😍 Bayrampaşa Kolan Hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Hastane hakkında bir fikri, yorumu ve tecrübesi olanlar lütfen paylaşabilir mi 🌸