Semasahin63 Kızlar merhabalar 32 haftalık gebeyim kan değerim 9 a düşmüş normali 12 ymiş bana doktorum iğne yazdı ama sağlık ocağı yaptırma bu ağrı bir iğne hapını kullan dediler hangi yiyecekler kan yapar ne yapmalıyım acil yardımcı olur musunuz 🙏🏼🫶🏼
twofruits Semasahin63 siyah üzüm kurusu kan yapıyor pekmez aynı şekilde ama ilaç takviyesi de alın tek başına gıdalar yükseltmeye yetmeyebiliyor
Minaesra Semasahin63 benimde 10.1e düşmüş 35 haftalığım ve ne yaptıysam asla yükselmedi, ilacı bile günde iki keze çıkarttık ama yine tık yok lütfen bu sorundan kurtulan birisi varsa yazsın bizde fikir sahibi olalımmm
Minnakkurabiyeveannesi27 Semasahin63 kuzum günlük sabah akşam bir yemek kaşığı hakiki üzüm pekmezini 5-6 damla limon sıkarak tüket ya da mesela kan ilacını limonlu su ile tüket
Haticezk Semasahin63 doğuma az zaman kalmış malesef ilaç kullanmadan yükselmesi çok zor doktoruna danışıp ilacını düzenli kullan yanında ekstra kan yapan şeylerde yersin ama ilaç önemli 🥴
Berfehilal Semasahin63 35+4 kan değeri 7 🙈 böyle olmaz doğumda çok kan kaybedersin dedi ve serum yazdı doktorum 🥺 bir hafta arayla ilk hafta iki serum dün de 1 serum aldım pazartesi tekrar bakılacak kanıma inşallah yükselmiştir 2 bin liraya geldi neredeyse serumlar 😂
Semasahin63 Berfehilal valla vanım benim de 32. Hafta da 9 du şimdi 34. Haftaya 2 gün kaldı ayın 22 sinde sağlık ocağına gidip tekrar kan vericem hapı da 2 ye çıkardık İnşllah benimki biraz yükselmiştir dediğin gibi doktorum dedi ameliyatta Kan kaybedeceksin o zaman daha da düşecek dedi ek kan verilir dedi inşşlah bunlara gerek kalmaz hepimiz sağlıkla yavrularımızı dünyaya getiririz 🙏🏼
pandasever Semasahin63 dokuzla nasıl iğne verdiki benim 5 hala hapla toplamaya çalışıyoruz iğneler ağır olduğu için.
Semasahin63 pandasever zaten bende iğneyi vurulmadım cnm sağlık ocağı bayağı gözümü korkuttu ağır diye