Merhaba hamiş anneler eşimle kan uyuşmazlığı var 4.5 yıl önce ilk bebegimde 28.haftada kendim ecza deposundan almistim ve ozamanki parayla 500 kusur vermistim doğumdan sonra hastane ücretsiz şekilde yapmıştı kontrolum dogumunlm devlette oldu bu arada şimdi yine hamileyim 28.haftada iğneyi olmam gerekiyor sanırım iğneyi almam mi lazım yine ücretli olarak yine devlete gidiyorum bu arada