Tugraninannesi Bir umutla başladığımız yolculuk bugün son buldu 2. Gebeliğimdi 8+6 haftaydı bugün kontrole gittiğim de bebeğimin kalp atışları duyulmadı doktor emin olmak için büyük ultrasonda da bakılmasını istedi fakat malesef ki duyulmadı kürtaj olmam gerektiğini söyledi yarın anestezi verilerek yapılacak daha önce bu durumu yaşayan var mı kürtaj oldunuz mu işlem nasıl ilerliyor yanıma giderken almam gereken birşey var mı?
Hilal2901 Tugraninannesi benim de tam aynı haftada kalbi durdu kürtaj oldım. Genel anestezi ile uyutuyorlar 5 dklık işlem. Uyandıgında normal regl oluyorsun hiç korkma. Anastezi etksini atınca yemek yedirdiler bana sonra cıkardılar hastaneden cok durmadım. Sürec olarak zor değil ama biraz üzücüydü benim için. Geçmiş olsun rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin tekrardan❤️
KahveliBirAnne Tugraninannesi merhaba aynı haftada 2021 yılında kalbi durdi bebeğimin yanına birşey almana gerek yok nor al kiyagey giy git yaklaşıp 30 40 dk sürüyor hiç birşey hissetmiyorsun sadece kalbin açıyor çok ağlamıştım ben sonra uyaniyorsun 10 dk yatıp kalkıp evine gidiyorsun verilen ilaçları iç kanaman oluyor adet kanaması gibi sonra kanama.geviyor doktor kontrol cagriyor parça var mı diye sonra diğer ay adet oldugun zaman iki katı adet oluyor için temizleniyor rahim için hemen bebek deneme kendini de çok üzme ben çok üzüldüm.kahroldum cunkj smdi 2023 hamileyim tabi haberimiz yok wynj şeyler olacak diye korkuyoruz tabi 13 haziran kalp atışı var bakalım Allah büyük umarım rabbim güç kuvvet verir sana
Zezeeeyyldrm Tugraninannesi öncelikle geçmiş olsun aynı durumu yaşayan biri olarak yaşadığınız durumu anlayabiliyorum rabbim tekrar nasip eder üzülmeyin ben muayneye gitmiştim direk yatış verildi o gün oldum zaten kürtaj sonrası çıkıyorsunuz hastaneden
Elfens06 Tugraninannesi Merhaba çok geçmiş olsun maalesef ki bende bugün aynı nedenle çok üzgünüm ama bir hafta daha bekleyeceğim iki doktor baktı ikisi de duymadı biri iki kese gördü diğeri tek çok karıştı kafam
Tugraninannesi Hilal2901 teşekkür ediyorum sizede çok geçmiş olsun yanımda sadece ped ve yedek iç çamaşırımı alayım birde kürtaj dan sonra tekrar gebe kaldınız mı
Cemre55 Yanınıza bişey almanıza gerek yok. Uyuyorsunuz. Ağrılar olabiliyor sonrasında. Ve kanama kişiden kişiye değişiyor. Benim 2.5ay kanamam sürdü kafayı yiyecektim ama kimisinde az veya hiç olmuyor. Geçmiş olsun
Tugraninannesi Cemre55 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun kürtaj dan sonra tekrar gebe kaldınız mı
Balahatunn Ben de agustosta yasasim ayni seyi malesef 😔 benim kurtajimi ayni gun yapti doktor. Yanimda hic bir sey yoktu. Anestezi verebilmek icin bir kac saat daha bekletti. Ama yaniniza terlik,pijama,corap, ped alabilirsiniz
Tugraninannesi Balahatunn geçmiş olsun sizede teşekkür ediyorum aslında doktor bana da istersen bugün olabilirsin dedi ama şoku atlatmak istedim o yüzden yarın yapalım diye karar verdik
Hilal2901 Tugraninannesi ped alsanız yeterli zaten kıyafetlerinizi çıkarıp önlük giydirdikleri için çamasırlaeınız temiz kalıyor. Ped de bir adet taktım hastaneden cıkarken. Ondan öncesinde altınıza ped seriyorlar. Tekrar gebeyim 40. Haftamızdayız 🥲
Cemre55 Tugraninannesi pijamaya terlik hiç gerek yok sadece ped olablir. Evet ekimde kürtaj oldum kanamam uzun sürdüğü için deneyemedik bir süre. Şuan 5.ayda falan yani şuan hamileyim. Ama daha kalp atışı için erken pazartesiyi bekliyorum heyecanlıyım☺️ üzülme tekrar nasip eder rabbim inşallah
Tugraninannesi Cemre55 gözünüz aydın sizin adınıza çok sevindim inşallah rabbim kucağınıza almayı nasip eder bir oğlum daha var Allah a şükürler olsun inanın o yüzden rabbim beni yanımdaki evladım ile de sınayabilirdi diyorum beterin beteri var rabbim böylesini uygun görmüş diyorum
Tugraninannesi Hilal2901 yaa çok sevindim sizin adınıza inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız doktor zaten 2 saat sonra çıkışını veririz dedi o zaman sadece ped alırım ben yanıma
Tugraninannesi KahveliBirAnne çok teşekkür ediyorum çok güzel anlatmışsınız hayırlı olsun sizin bebeğiniz de benimde 5 yaşında bir oğlum var rabbim şükürler olsun ki onunla da sınanabilirdim vardır Yaradanın bir bildiği diyorum hayırlısı herşeyin
Hilal2901 Tugraninannesi allah razı olsun ❤️ Güclü durusunuza hayran kaldım rabbim bekletiyorsa güzelleştiriyor buna eminim sizin in de en güzeli olsun