Sevgikartal Haticezk ben 38+ 5 haftalık hamileyim hep sertleşme olurdu karnımda ama bugün daha çok oluyor neden acaba sırtımda ağrıyor
Haticezk Sevgikartal sertleşme bendede oluyor kendimi yorduğumda daha sık oluyor hatta ama sırt ağrısı hiç bilmiyorum ben yaşamadım belki yanlış bir hareketle olmuş olabilir bel ağrısı olsa doğumla ilgili diyeceğim de sırt ağrısı duymadım hiç
Ma-nolya05 Dogumun yaklaştıgını gösterir sertleşme bel agrısı rahım kasılmaları çoçuk kanala yerleşiyor