yesilkahve cennetomrum cinsiyeti öğrenmeme ihtimalin yüksek ama kontrol için gitmen en iyisi. En azından ayda bir kontrol öneriyor doktorlar. Bu sefer olmazsa da sonraki kontrolde cinsiyeti öğrenirsin 💜
Havvaca havvaclsknn1 kan alınmayla kan değerleri düşmez. Ancak böyle Kızılay’a sık sık kan verirsiniz örneğin o zaman düşer. Kansızlık denen şey kanın azalması değil. Kanın içindeki maddelerin azalmasıdır. Geçmiş olsun
Havvaca havvaclsknn1 ben ayda 3 kez kan veriyorum başka rahatsızlıklarimla ilgili. 2011 den beri ayda 1 kez en az kan veriyorum. Hamilelikte 3 kez veriyorum. Bu sebepten kan düşmez korkma. Herşey sağlık için
havvaclsknn1 Havvaca normalde kan değerlerim yüksekti o yüzden kan veriyordum hamilelikte şuan 35 haftayım ve kansızlık başlamış dediler bugün şok oldum
Havvaca havvaclsknn1 çünkü kan hacmi artıyor. Bebekde senden kullandığı için ister istemez düşüş oluyor bu çok normal canım.10 kadından 9 u yaşar bu durumu ilaçlarını düzenli kullan bir şey olmaz Allah’ın izniyle