Nasipse 2 ay sonra 3. Sezeryani olacağım 5 yıl geçti aradan 2. Sezeryanla. Başka bir ilceye gitmiştim kontrole oda artık yaşadığın şehire git gün versinler dedi ben 3. Sezeryan diyince oradakilerle konuştun mu? Yapacaklarmi? Çok riskli olduğu için şehir hastanesi bile yapmayabilir, büyük şehire gitmen gerek vs dedi varmı böyle bişey