BurcuCanKorkmaz 10 yıllık psikiyatri hastasıyım 6+3 haftalık hamileyim . Psikiyatri ilaçlarımı doktor kontrolünde bırakmaya başladım. Yanlız şu 2 gündür üzerimde acayip bi halsizlik isteksizlik var. Hamilelikten mi ilaçlardan mı bilmiyorum. Hiçbişeyden mutlu olmuyorum ve ilaç içsemde geçmek bilmeyen bi bulantım var. Ne yapıcam çok çaresizim. Hamileliği boyunca Antidepresan kullanan çoğu arkadaşım var biliyorum da. Çocukları da maşallah turp gibi. Ne yapıcam bana yardımcı olurmusunuz