Kızlar Dün yazmıştım raporumu vermiyorlar diye hatırlayanlar vardır belki iki günlük çaba sonucu iğnemi yazdırdım ama kadın doğumcular önceki raporumu yazmadı kalp damar cerrahine gittim Allah razı olsun sıkıntımı sordu sistemden baktı sorun çıkarmadan raporumu yazdı verdi ücretsiz alamayan varsa kalp damara gidip rica edin rapor yazıyorlar