Brisii Kızlar uyandığımdan beri bebeğim sürekli toplanıp sertleşiyor karnımın ortasında yanlarında ilave olarak vajinada batma oluyo neden böyle yapar doğum mu yoksa ilk defa bukadar böyle kasılıyo 32 haftalıgım( yaşayan var mı ) kötü birşey mi
Feyzaclk Brisii düzenli mi oluyor ve şiddeti giderek artıyor mu? Eğer böyleyse gerçek sancıdır. Toplanma olayı düzensiz olabiliyor bu haftalar yalancı sancı diyorlar. Vajinada batma da normal ben de hep yaşıyorum
Brisii Feyzaclk teşekkür ederim cevabın için , toplanma sürekli değil aralıklarla sertleşiyor sonra düzeltiyor kendini onun haricinde ağrım sızım yok cok sukur