Alyaderen devlet hastanesine arada bir gidiyorum bende doktor 20 haftalık olunca çağırdı normalde 18 24 hafta arasında yapılıyor devlette 10 dakika da baktı organlarına falan baktı net bana da göstermedi görsel vermedi ve esimi almadıkları için 23 hafta olunca özel radyoloji doktoruna gittik bir saate yakın bebeğimizi gördük net görüntüsünü aldık tüm organlarını detaylıca gösterdi bilgi verdi eğer imkanınız varsa özelde yaptırabilirsiniz