YldzOrtanYusufolu Evet benimde prensim geldi bu gun 6 günlük olcaz biz gece uykularımız yok hep uyanık gündüz uyu gece kalk geziyoruz nöbetleşe amma onun kokusu dünyalara değer misss miss 🙏🙏🙏 gazımız var o geçse ağlıyo 😩😞😞