Nursena0378 Bugün tam 38 haftalık olduk ama bizim bebiş minyon galiba çok az kilo alıyor ne yapmalıyım
Anneyiimmz Nursena0378 benim kızımda öyleydi hep doktor minyon derdi cidden çok minyon bir kız 3.5 aylık ama küçük sağlığı yerinde oluşunda kilo önemli değil kabullendim artık 🌸
Zeynepp054 Nursena0378 Birşey yapmanıza gerek yokki demekki minyon benim kızımda 2700 doğdu hem minyon bebişler daha rahat doğuyor ☺️ ve doğduktan sonra inanılmaz çabuk toparladı dışarıda daha iyi kilo alıyorlar
defneemom Nursena0378 38de doğurdum doğumdan önce 2900 dediler 3200 doğdu, fark olabiliyor daha çok olabiliyolar üzme kendini
cauuv1 36 haftalık bizimde 2684 gr doktor az kilo almış protein agırlıklı beslen dedi öyle yapıyorum muz kaşar ceviz haşlanmıs yumurta et tavuk ye canım hemen kilo alıyolar
Bsrcip cauuv1 bende kilo almıyorum galiba benim bebek te almayacak bizim için daha erken gerçi kilo hesabı ama tavuk filan yemiyorum hormonlu diye. Sabahları 1 veya 2 yumurta yoğurt ayran filan tüketiyorum. Kuruyemisten sıkıldım iyice 3 günde bir iki tane ceviz fındık badem yiyorum.
Tmtugbaa cauuv1 bende 35+6 dayım bugün kontrolden geldim 2650 olmuş bir haftada 150 gram almış sadece üzüldüm bende
Beyabann38 Nursena0378 niye üzülüyosun saglıklıysa sorun yok dogduktan sonra zaten kilo alıyolar merak etme. Kendini böyle strese sokma yani benim ilk kızım 3700 dogdu ama dogduktan sonra da emme peoblemi yemek yeme problemi yaşadık simdi hic alakası yok dogdugunda maşaallah iyiydi i yuzden sonradan degisiyolar yani
FDM220 Nursena0378 kefir kabak çekirdeği bunlar da güzel kilo alımı yapar. Ama inan kilo için üzülme anne baba neyse bebekte o şekilde olur 😊
Dilsay Nursena0378 Kefir, ceviz, muz, süt, kaşar, tahin bunlar anne karnindaki bebeğe cok guzel kilo aldiriyor diye biliyorum.Birde mutlaka gunde 2 kase yogurt ye sabah aksam
_Ceyda_ Dün gittim 35+4dü 2284gr minyon bebiş . 38.haftada doğum olacak 16/17si gibi . Benim bebek de 2500 veya çok az üstü olur anca🙄
Ayshed Geçen cuma 35+1 de 2500 kg idi.Bana da az gibi geldi.Doktorum iyi dedi gerçi de burdakileri okuyunca çok küçük gibi geliyor🥲
alparslansmother 36da 2 kilo 836 gramdi bir hafta sonra gel dedi 37 de 2kilo 900 gram olmustu bu haftaya kadar hep masallah tombis olcak derdi doktor ama bir haftada sadece 64 gram almisti birde doğumm 38 de olcak 6 haziranda yani inşallah tam 3 falan olur benimde sali gunu son kontroldu
Tugraseda Nursena0378 hiçbişe olmaz 40+4de 2825 gr olarak doğdu hiçbir sağlık sorunu yoktu hamd olsun. Ve cok cabuk toparladı doğum sonrası tombişledi
Nurdan1604 Nursena0378 bende 36+4 haftalık hamileyim 2500 gram kilosu karın çevremiz geriden geliyor 38 de doğum olacak 12-13 Haziran gibi sanırım bizim de 2700 filan doğar 🥺 sağlıklı olsunlar da kilonun hiç önemi yok 😇