nevzatbaskomser 33+2yim geceden beri karnım sert, yürüyünce ağrıyor yatınca geçiyor. Özellikle sezaryen kesisi olan bölgede ağrı var. Böyle şeyler yaşıyor musunuz, bu haftada normal mi? Randevu aldım yarın doktoruma gidicem şimdilik dinleniyorum