Deletedmom_116 Eftelyaatasoy birini aramaya korkuyorum🤣🤣doguruyon mu diye ortalığı kaldiriyolar arayınca ajsj
Deletedmom_116 Eftelyaatasoy 😂😂Yokd aha içimde Çıkarmadım diyorum yada ararken mesaj atıyorum Dogurmuyom diye ahah
Ela_nur19 Bildiğim kadarıyla düzenli ve artan sancı doğum sancısı sanırım bebek kanalda olduğu için de tuvaletin varmış gibi hissediyorsun sağlıkla kucağına al canım ☺️
Haticezk Deletedmom_116 su ya birden bardaktan boşalırcasına gelirmiş ya da sızıntı şeklinde yani mesela külotun ıslandı değiştin 1 saat sonra yine aynı sızıntıdan ıslanması gerekiyormuş doktor öyle demişti
Deletedmom_50 Haticezk canım misal bi saat sonra tekrar ıslanmadi ozaman ona sızma da mı denmiyormus benim iç çamaşırinda nemlilik oluyo acaba bebeğin suyu mu sızıyor diye korkuyorum
Gdmr Deletedmom_50 kız semos bugün benimde kilodum ara ara ıslanıyor enfeksiyonum vardı dün monurol içtim sürekli su içiyorum bol idrara çıkıyorum ama kilodum minik minik ıslanıyor devamlı değil ama oluyor anlamadım senin nasıl???
Tusemciiim Deletedmom_116 Bende gelmiyor sanıyordum ama bir akşam ansızıııın sancıyı vurdukça vurdu ve geldi 🙈
Deletedmom_50 Gdmr askimm benimki ıslanma değil ter nemleniyo ben onu ıslanıyor sanıyorum çünkü bugün de açık renk iç çamaşırı giydim bi damla bile bisey yok olsa ondan belli olurdu yani