17 haftalık hamileyim dün ki sonuçta eser miktarda protein görülmüş oksapar kullanıyorum progestan iğneyi de dünden itibaren bıraktım henüz sonuç göstermeye gitmedim ama böyle birşey yaşayan varmı tansiyonum şekerim normal çıkıyor hep
Normale döner mi acaba panik oldum biraz