Ocak_123 benim kaybım olmadı ama ilk aylarda ne hamilelik belirtim ne de bebek hareketleri olmadığı için çıldırıyodum çok ağladım acaba şu an iyi midir yaşıyo mu vs. diye. sonra baktım ben kafayı sıyırıcam, Allahım sana emanet ediyorum senden gelene razıyım dedim, sonra çok ferahladım Allahın izniyle sağlıkla kucağımıza alıcaz bebişlerimizi. zaten 7-8 haftaya ufak ufak hareketlerini de hissedersin için rahatlar.