Kızlar bu olayı yaşayan oldu mu olduysa nasıl oldu genelde böyle şeyler kişiden kişiye değişebiliyor.
Ben bu ay ki adetimde iki gün kan akışı oldu fakat çok açık kırmızı pembe gibi ve sıvı kıvamda oldu daha sonra üçüncü günde ise hafif bir kan akışı oldu sonrası lekelenme tarzı. Kafamı karıştıran şey normalde çok koyu ve akışkan olurdu regllerim ama bu defa böyle olunca şaşırdım