Ozlem1231231931 Evettt büyük gün geldi benim icin. 3 ay önce kürtaj oldum bebeğimin kalbi atmadı hic. Şimdi rabbim bir hediye daha verdi 4+5 iz yarın ilk muayenemize gideceğiz. Okadar yorgunluktan sonra benim için okadar onemliki rabbim yardım etsin ne diyecek doktor okadar korkuyorum ki dua edin bebeğime can kan versin rabbim. Hepimiz sağlıkla alalım kucagimiza inşallah. Bide birşey soracağım bacaklarimi karnıma doğru toplandığimda kasiklarimda bı şişlik hissediyorum bu normalmi erken degilmi daha sizdede varmı?
Cilga Ozlem1231231931 Canım dualarım seninle Rabbim seni bebisine kavuşturur inşallah istediğin sonucları alırsın 🤗
Mervebuglemsura Meraba.. 4ay önce bende kürtaj oldum.. Malesef bebeğimin kalbi atmadı 9haftalikti.. Smdi yine hamileyim. 4+1 deyim.. Benimde perşembe günü kontrolum var.. Umarım ikimizde güzel sonuçlar alırız. Allahim kimsenin kucağını bos koymasin inşallah..