Mrb bugün detaylı ultrasona girdim bağırsakta beyazlık var dedi doktor kanaman oldumu diye sordu olmadığını söyledim 3 sebep varmış ya enfeksiyonu varsa ya kan yuttuysa bebek yada genetik hastalığı başına gelen yada duyan varmı acaba fetal DNA önerdi