Balahatunn canım başkasına bişey olmadı diye sana ya da bebeğine bişey olmayacağı anlamına gelmiyor. Herkes kafasına göre yorum yapmış. Bakla zararlı bi besin değil. Besleyici evet ama zaten sadece hamile annelere ve küçük çocuklara önerilmiyor. Sarılık ve alerjik reaksiyona bağlı solunum problemlerine neden olabilir bebekte. Bu kesin olacak demek değil. Örneğin çilek alerjisi olmayan biri kasa kasa yese bşy olmaz. Ona olmadı diye sana olmaz değil. Canın çektiyse yemelisin. Aşermissin çünkü. Ama her gün veya sürekli yeme. Fazlası zararlı olabilir. Doktorunu da bilgilendir bence.