Kızlar selam. 2 hafta sonra 4lü tarama için gel dedi doktorum. Benim doğum paketim var o sebepten gideceğim. Hamdolsun 2li taramamız temiz çıkmıştı. 4lü taramada sadece kandan mı bakıyorlar yaptıranlar var mıı? Bu taramanın doğruluğu nedir acaba yaptırmaya gerek var mı? Yorum yaparsanız cok sevinirim🫶🏻