Merhaba kızlar. Ben sürekli gittiğim doktora muayene oldum her şey normal dedi. 4 gün sonra doğum yapacağım ile geldim burda göbek çevresi iki haftaya yakın geride çıktı diğer ölçümleri normal. İki hafta sonra gel gelişim olmazsa 37. Haftada alırız bebeği dedi. Yemenle içmenle de hiç alakası yok kendini bununla ilgili strese sokma normal devam et sonra muayeneye gel dedi. Sezaryen için mi böyle şeyler dedi acaba hiçbi şey anlamadım😀