Merhabalar. Çatı muayenesi gerekli değil diye biliyorum. Benim doktorum yapmıyor yani. Ve böyle saçma sapan yapılması normal doğum yapacaksanız eğer çok etkiler doğumunuzu.. adrenalin ve korku oluşursa sancı durur, kasılma durur.. ve dogumunuz doğal doğum olmaktan çıkar. Ne olursa olsun doğal doğumu savunun doktorlar seçin kendinize..