Suleglpk_22 hiç duymadım canım ben bir buçuk sene kadar Semih beye ve devlet Hastanesi’nde bir kaç doktora gitmiştim.Hicbiri ağrılarımin ve çocuk sahibi olayamayisimizin sebebini bilemedi .Metin bey ilk seansta farketti poliplerim olduğunu ve ameliyat oldum.Kendisi devlet Hastanesi’nde Başhekim yardımcısıydi.Ve bu başarıya çok kısa sürede ulaştı.Ayrica amasyadan geldi, Anadolu’daki çoğu doktor senelerdir o hastanedeler.Muayeneye geldiğimde amasyadan gelen hastaları vardı .Herkes çok bilmez ama harika bir doktordur☺️ istersen ikisini de deneyebilirsin☺️