Patis Merhaba 10+5 haftalık hamileyim. Doktor bebeğimin omfalosel olduğunu söyledi, yani karın duvarı kapanmamış bazı organları dışarıda. Tedavisi de doğduktan sonra ameliyat olabilirmiş. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?
hcrark01 [silindi] merhaba bana da bebeğimde onfalosel var dendi. Siz ne yaptınız umarım düzelmiştir ne durumdasınız
[silindi] hcrark01 Malesef canım düzelmedi 24. haftadayız bekliyorum kesede kısmen kareciğer bağırsaklar safra kesesi var doğunca ameliyat olacak.Aminiyosentezi de kabul etmedim doğumumuzu bekliyoruz. Sen kaç haftalıksın.
hcrark01 [silindi] Anladım canım Allah kolaylık versin. Ben 12 haftalığım inşallah ilerleyen haftalarda düzelir
[silindi] hcrark01 12 ye kadar girmediyse bidaha girmeyeciğini söylüyorlar hatta başka organlarda çıkması çok yüksek. Saolasın teşekkürler seninde allah yardımcın olsun
[silindi] 12 ye kadar girmediyse bidaha girmeyeciğini söylüyorlar hatta başka organlarda çıkması çok yüksek. Saolasın teşekkürler seninde allah yardımcın olsun
Busee3838 lee_ann benimde 10+4 de bağırsakları dışarda dediler sonra Perinatolojiye yönlendirdiler oradaki doktorlar akciğer ve kalp hariç tüm organları dışarıda dedi. Ense kalınlığı da çoktu 4 5 doktora gittim hepsi hayatta uyuşmuyor dedi. İleride karnında ölürse sana sıkıntı olur dediler tıbbi tahliye oldum maalesef sonlandırmak zorunda kaldık
lee_ann Busee3838 hmm geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda tekrar bebiş haberi alırsınız 🙏🥹 En güzelini nasip etsin
lee_ann Busee3838 tabiki dua ederim inşallah inşallah güzel haberler alırsınız herşey gönlünüzce olsun 🙏🥹🩷