Kızlar ben 18+5 ken e randevu bulabildim yanı 23 Haziran diğer türlü 18 temmuza kalıyordu randevu ama ben ozaman yaşadığım ilçeye çoktan gitmiş oluyordum ve orada yok bu tarama sizce çok mu erken oluyor 18+5 kafam karıştı en ideali 21. Hafta imiş ama öylede denk getiremiyorum