designermoms yenianne_04 benim tansiyondan dolayı 37+0 da zorunlu sezeryan olacak son 11 gün kaldı ben de zorlanıyorum daha ileriki haftalarda olanları düşünemiyorum Allah yardımcınız olsun🥲
yenianne_04 -Bal123- bizim de yarın kontrolümüz var ☺️ geçen hafta çatı muayenesi olmuştum normal doğuma uygun demişti bakalım yarın ne diyecek ☺️siz oldunuz mu?
-Bal123- yenianne_04 36. Haftada yapmıştı çatı muayenesini ilk dogumumda normaldi bizim normal gözüküyor o yüzden
yenianne_04 Mrvctn sıcaklara kalmıyoruz bu da çok etkiliyor gerçekten ben Hatay’da yaşıyorum buranın da sıcağı sıcaktır şu havalar bile zorlamaya başladı
yenianne_04 Hilalttk16 çok şükür çok rahat bir hamilelik geçirdim ama şu son 10 gün bütün 9 aya bedel diyebilirim 🤭