Mustafayigitvebeytugannesi Gzm2781 düğünden 15 gün sonra hamile kaldım herkes garipsedi 😒 şuan 6 yıllık evli 3 çocuk annesiyim şuan daha çok garipsiyolar 🤣
Gzm2781 Mustafayigitvebeytugannesi neden garipsiyolarki millette onları niye ilgilendiriyorki ister 5 çocuk ister 12 çocuk yaparım onlara ne oluyor alla alla🤣🤣
Smyykmtr96 Gzm2781 bende evlendim 3 gün sonra adet oldum erken doğum riskim var .18 ekimde adet oldum ama kasım başı gibi döllenme oldu şuan bebeğimde gerilik var acaba döllenme geç olduğu için olabilir mi bu durumu yaşayan varmı
mervesert0611 Smyykmtr96 evet evet bende de aynı durum var 18 Şubat regl tarihim bu tarihe göre bebegimin 14+ olması gerekli ama doktorum 13+ ile uyumlu olduğunu söyledi gelişme geriliği gibi bir yorum yapmadı. Her kadının yumurtlama tarihi farklıdır dedi. Seninki tahminimizce daha geç dedi ve regl tarihimi değiştirdi
Gzm2781 Mustafayigitvebeytugannesi olsun 1tanesi nazar değmiş olabilir millet o kadar seni konusuyorki kiskaniyodur
oguzkagan_ Gzm2781 Bugün evleneli tam 6 ay oldu ve 6 aylık hamileyim sayılır 😁 Evliliğimin ilk yarısını hamile geçirdim. 😁
havvaclsknn1 Gzm2781 çoğu insan hayla neyin kafasıni yaşıyor bazen anlamış değilim gerçekten de benim görümcem de korktuğu için 3 ay gerdeğe giremedi ona laf yok ama erken yapınca laf çıkıyor hemen
usenmedimyaptimbirvelet Gzm2781 ben o korkuyla ilişki yaşamayacaktım bile cjjfnf allahtan tam istediğim zamanda oldu
havvaclsknn1 cahilelafanlatamazsinyorulmaa abahaha buda iyimis ya ben ilk olduğum zaman çok utanmıştım eşimden ama eşeklik bendeydi düğün zamanına denk gelecekti geciktirici kullandım düğün de rahat edeyim dedim düğünden sonra da kullanmayı unuttum 🤣
Bet1 havvaclsknn1 erken doğduğunu biliyorlar ama kayınvalidem arada bir söyler çocuk yoksa düğünden önce mi oldu diye başkasından yüzüme duymadim da
Havvaca İlk 3 ay korunduk biz sonra eşim dedi yaşım 32 ben ne zaman baba olcam 😂 korunmayı bıraktık 5. Ayda hamile kaldım. 12 aylık evli 7 aylık hamileyim. 8. Aya son 1 hafta. 8 Haziran’da 13 ay olcak evleneli😂
havvaclsknn1 Havvaca şu korunma işini anlamıyorum bir kere deneyip prezervatif kullanalım dedik olmadı beceremedik eşim sen kaşındın dedi 🤣🤣🤣