Nihal08 Selam arkadaşlar, ikili tarama testi yaptıran var mı? Yada gerekliliği var mı? İlk gebeliğim tecrübesizim sizden bilgi paylaşımı bekliyorum ♥️
YigitPoyrazMomm Nihal08 doktorlar kötü bisey olsa önermez zaten kuzum benimde ilk gebeliğim yarın ikili tarama testimiz var neden böyle ikilenmede kaldin ki?
zynpkrhsn1 Nihal08 Kafanızı karıştırmayın bu testin tamamen dogrulugu yok sadece olasılık Eger bi rahatsizlik gorulurse aldirip aldirmayacagini soruyorlar ben boyle bir sey istemedigim icin ve kalan 6 ayimi zehir etmemek adina yaptirmadim doktorumada bu sekilde soyledim aldirmayacaksan ve cocugu her sekilde kabul ediyorsan tabiki yaptirmayabilirsin dedi yine de size kalmis
Nihal08 YigitPoyrazMomm doktorumda bana bıraktı aslında yani yaptırmak istiyosan 2 hafta sonra gel yapalım dedi
MucizemMart Nihal08 yaptirdim normal cikti doktoruma güveniyorum yapicaz dedi yapti zaten dogum paketimdede vardi
minikmucizeemaak Nihal08 Doktoruma çok güveniyorum önerdiği herşeyi yaptırmak istiyorum ben. Bana da hemşiresi zorunlu değil ama doktorumuz öneriyor dedi, doktorum da yaptır dedi kendin bilirsin bile demedi. Ben dün yaptırdım benimde ilk
himne_ Nihal08 ben de bu hafta başında yaptırdım. Daha önce bir kaybım var bu gebeliğimde yeni doktora başladım ve kendisine çok güveniyorum o mutlaka yaptır diyince yaptırdım yoksa ben de yaptırmayı düşünmüyodum
Senasura Nihal08 yaptırdım daha bugün sonuçlar için gittim .Yani zaten ultrasonla bakıyorlar bir de kan alıyorlar bu kadar.Genetik bir hastalığı olup olmadığını öğrenmek için bence yaptırılmalı☺️