Ma-nolya05 doktor bana istersen doğumu başlatalım ama yoğun bakıma girer dedi . Istemedim kendimi iyi hissediyorum dedim. Yine birşey olursa gel dedi gittim eve 38+3 e kadar öyle kaldım sonra başka doktora muayene oldum alttan bakti sen bu açılma ile nasıl böyle durdun dedi yarın dogumu başlatıyoruz dedi. Açılma tam 10 cm oldu ikindim ama bebek gelmedi kalp atışı da düşünce sezzeryan oldum :)