Cemre55 Kızlar tam bayrama saçımı boyatıcaktım hamile olduğumu öğrendim. Eşim izne çıkıcak bende ona göre tarih seçmiştim. Saçlarım okadar perişanki boya istiyor. Boyatan var mı?
Senaykork Cemre55 ilk 3 ay önermesi benim doktorum çünkü bebeğin organları gelisiyo ve düşük riski bulunuyor 32 haftaligim ombre yaptırdım suan
bademli_puding Senaykork doktorunuza danışarak mı yaptınız acaba ben 36+1 im bende boyatmak istiyorum kararsızım
Senaykork bademli_puding evet canım doktora detaylı anlattım zaten dibe açıcı uygulanmicak dedi Bol bol su iç bekleme zamanlarında da dışarda bekle ve activyanin yogurtlarindan ye dedi, dediklerini uyguladım çok şükür hiçbir sıkıntıda yaşamadım