Benimisteo erkek benim ikinci evliliğim ilk evliliğimden oğlum var eşimin ilk evliliğinden 2 kızı var o çok istedi erkek olmasını kırmadım iki tane kız embriyom var onları dondurduk allah izin verirse bu doğduktan bi kaç sene sonrada onları alcam 🤗 hem onun hem benim gönlüm olmuş olucak