Dilann2763 Dilekbyzt doktor söylemedi mi ben nstden çıkınca kağıdı doktor tekrar bana getir dedi baktı sancı var dedi son 10 günüm kaldı
Hilal2901 Dilekbyzt sancın yok bir tane çok hafiften cıkmıs o da bebişin haraketleriyle olabilyior bazen
Dilekbyzt Hilal2901 çok teşekkür ederim ama doktor yatiririz dedi büyük ihtimalle bende bir haftam var ve sancı Hisetmedigim İicn yatirilmak İstemedim oyuzden gostermedim