Nurr29 Yani devlet o haftalarda söylemiyor diye biliyorum. Özelde de her doktor söylüyor diye birşey yok tarama günü söyleyende oluyor söylemeyende. Benimki 12+3 tarama günü söylemişti 19+0 olduk değişmedi. Ama değişende oluyor elbette erken sayılan bir hafta olduğu için. Durum bu herşey doktordan doktora farkediyor kısacası